Условия за доставка

Колко ще ми струва доставката на поръчаните продукти?

Доставката се извършва с куриери (Еконт или Спиди). След получаване на поръчката, наш служител ще се свърже с вас за потвърждение.

Доставка

1. Стоки се изпращат с куриерска фирма Еконт Експрес или Спиди, след потвърждение от клиента.

2. Поръчаната стока се доставя на посочения от клиента адрес за доставка.

3. При избор на “Доставка с наложен платеж”, клиентът е длъжен да заплати стоката, при получаването й.

Важно: Съгласно разпоредбите на Наредба №Н-18/2006 г. на МФ, „Елтрон“ ЕООД няма задължение да издава фискални касови бележки за получени плащания с "Пощенски паричен превод".

Всички клиенти направили поръчка през онлайн платформата на TRON.BG, ще получават касови бележки от съответната куриерска фирма, и са длъжни да я приложат към издадената им фактура/стокова разписка от фирма Елтрон ЕООД.

4. При избор на "Плащане с кредитна или дебитна карта" - плащането може да се получи със забавяне от 1 до 3 дена. Поръчки извършени с такъв тип плащане, ще бъдат изпращани след получаване на сумата. 

5. Поръчаната стока се доставя подходящо опакована, съгласно вида й и ползвания транспорт за доставка.

6. Доставката се извършва с куриер, от 9.30 до 17.30 часа,а в събота - до 13.30 часа.

7. Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.

8. Безплатната доставка за отбелязаните стоки е само за България.

9. Ако клиентът не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес, продавачът се освобождава от задължението си да изпълни заявената доставка.

10. Транспортните разходи, ако изрично не е упоменато друго, се заплащат от клиента, при получаване на доставката, едновременно със стойността на стоката.

tron.bg не носи отговорност за закъснение, в случай, че забавянето се дължи на куриер или поради независещи от tron.bg обстоятелства.

 

ВАЖНО! ВСИЧКИ НАПРАВЕНИ ПОРЪЧКИ СЛЕД 15:00 ЧАСА СЕ ОБРАБОТВАТ И ИЗПРАЩАТ НА СЛЕДВАЩИЯ РАБОТЕН ДЕН. 

 

Приемане

При приемане на пратката от купувача без забележки, всички претенции поради загуба или механично повреждане, губят валидност. Ако при получаването на пакета, в присъствието на куриера, не бъде изготвен протокол за щети, се губи възможността за подаване на оплакване.

Клиентът има право да се откаже от поръчаната стока в срок от 14 ДНИ от получаването й, в случай, че същата е с ненарушена цялост на опаковката, във вида, в който е получена, не е ползвана, чиста е и без странични миризми  и е с придружаващата я документация (фактура, гаранционна карта), при условията по чл.55 от ЗЗП.

Всички права запазени, Tron, 2024
Създаден от NCWStudio.com