Условия за доставка
Колко ще ми струва доставката на поръчаните продукти?
Доставката се извършва с куриери (Еконт или Спиди). След получаване на поръчката, наш служител ще се свърже с вас за потвърждение.
Доставка
1. Стоки се изпращат с куриерска фирма Еконт Експрес или Спиди, след потвърждение от клиента.
2. Поръчаната стока се доставя на посочения от клиента адрес за доставка.
3. При избор на “Доставка с наложен платеж”, клиентът е длъжен да заплати стоката, при получаването й.
Важно: Съгласно разпоредбите на Наредба №Н-18/2006 г. на МФ, „Елтрон“ ЕООД няма задължение да издава фискални касови бележки за получени плащания с "Пощенски паричен превод".
Всички клиенти направили поръчка през онлайн платформата на TRON.BG, ще получават касови бележки от съответната куриерска фирма, и са длъжни да я приложат към издадената им фактура/стокова разписка от фирма Елтрон ЕООД.
4. При избор на "Плащане с кредитна или дебитна карта" - плащането може да се получи със забавяне от 1 до 3 дена. Поръчки извършени с такъв тип плащане, ще бъдат изпращани след получаване на сумата.
5. Поръчаната стока се доставя подходящо опакована, съгласно вида й и ползвания транспорт за доставка.
6. Доставката се извършва с куриер, от 9.30 до 17.30 часа,а в събота - до 13.30 часа.
7. Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.
8. Безплатната доставка за отбелязаните стоки е само за България.
9. Ако клиентът не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес, продавачът се освобождава от задължението си да изпълни заявената доставка.
10. Транспортните разходи, ако изрично не е упоменато друго, се заплащат от клиента, при получаване на доставката, едновременно със стойността на стоката.
tron.bg не носи отговорност за закъснение, в случай, че забавянето се дължи на куриер или поради независещи от tron.bg обстоятелства.
Приемане
При приемане на пратката от купувача без забележки, всички претенции поради загуба или механично повреждане, губят валидност. Ако при получаването на пакета, в присъствието на куриера, не бъде изготвен протокол за щети, се губи възможността за подаване на оплакване.
Клиентът има право да се откаже от поръчаната стока в срок от 14 ДНИ от получаването й, в случай, че същата е с ненарушена цялост на опаковката, във вида, в който е получена, не е ползвана, чиста е и без странични миризми и е с придружаващата я документация (фактура, гаранционна карта), при условията по чл.55 от ЗЗП.